13. februar 2014

2014 Guide To The City Of London

Via en av favorittbloggene mine, Nordic Leaves, fikk jeg øynene opp for denne nyheten!

Jeg har jo sett at mange har lagt sin elsk på New York-versjonen, men for meg som aldri har vært i NY eller har noe forhold til den byen har det aldri vært aktuelt. Men når favorittbyene over alle favoritter kommer i slikt format, kjenner jeg det kan bli litt vanskelig å holde løftet om shoppestopp. Jeg må tenke litt på denne altså... Jeg bare ser det for meg på en av veggene i leiligheten. Hadde passet perfekt! *sukk*


2014 Guide To The City Of London av David Ehrenstråhle
Kilde

//
I love this new print from David Ehrenstråhle! London, my favourite city!

2 kommentarer:

Noen gode Londontips? Skal dit om noen uker.

Elsker disse plakatene! Kunne hatt flere av dem merker jeg , hihi ;o) London er jo fantastisk (nå kom den på ønskelisten). Jeg har aldri vært i NY men har Monuments plakaten Love It ;o)
Klem Elisabeth

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)