23. oktober 2013

DIY - Vase med fasetter

Jeg er glad i geometriske former, harlequin-mønster og ting med diamantform - derfor synes jeg denne vasen er veldig stilig. Jeg har i grunnen alltid lurt på hvordan man lager slike, og ble så glad da jeg fant bruksanvisning på
 bloggen Oh Happy Day.

Du trenger kartong, mønster (som du laster ned gratis hos Oh Happy Day), lim, saks, linjal og noe til å merke opp linjene med (det heter scoring tool på engelsk - litt usikker på hva det er, noen som vet?).

For fremgangsmåte, besøk Oh Happy Day :)

Bildet er lånt av Oh Happy Day
Photography by Kate Nicholson for Oh Happy Day

//
I love geometric, faceted and diamond shapes, and this vase is so pretty!
To download a free template and see how this DIY is to be done, 
please visit the blog Oh Happy Day!

1 kommentarer:

Den var bare lekker og takk for at du deler tipset. Det skal så absolutt prøves.
Nyt kvelden i den lekre stua di! :-)
klem Vibeke

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)