28. januar 2013

Ny uke, nye muligheter

Denne uka griper jeg og smiler stort til! Energien er bra på plass og det er utrolig godt! De fleste nordmenn burde egentlig få en tur til sydlige breddegrader på resept i november, for den der mørke høsten altså... Det er deilig å kjenne at vi går mot lysere tider ihvertfall, og jeg tror faktisk sunt kosthold kan ta store deler av "skylda" for humøret mitt. I tillegg hjelper det veldig på at jeg har det fint både på jobb og hjemme :)

Jaja, nok om DET ;)
I helga var jeg hjemme på Hadeland, og det var som alltid veldig koselig. Noe av tida ble brukt til fotoshoot der niesa mi på 6 år var i hovedfokus. Bilder blir vist på bloggen etter hvert, men det må jo litt redigering til først.

I mens kan dere jo nyte dette bildet som er tatt ved en annen anledning. Jeg lekte meg litt med backdrop'en jeg fikk av min kjære til jul. En backdrop er et stativ og et lerret eller type tjukt laken man bruker som bakgrunn til foto. Jeg har både svart, hvit og grønn bakgrunn. Det fulgte også med et par lamper og det er jo gull innendørs!


Flere bilder fra samme "serie" finner du her

Husk forresten å bli med på giveaway'en min, klikk deg hit for å delta!

//
I have so much energy today and I love it!
The autumn and winter can be very dark here in Norway, and everybody should have the opportunity to go south and to the sun during these months.
Anyways, lighter seasons are in front of us, and that combined with a healthy diet is positive for mind and body. At least mine :)

I went home to my parents this weekend and spent some time photographing my niece. Some pictures will of course end up here, but some "photoshopping" needs to be done first...

Meanwhile you can enjoy the picture above, and you can find similar ones here.

5 kommentarer:

Hvor har du kjøpt den backdropèn...og er det dyrt?
fin tirsdag til deg.....
klemklem

Slik ei herlig innstilling!

Og jovisst: jeg tror det er viktig med ei slik vitaminsprøyting av en ferie. Innmari glad for at vi nøt late soldager i Kroatia i sommer (lever litt på det ennå, faktisk ;b), men jeg tror også at en snartur til et annet sted kan være bra og kanskje nok. Vi var en snartur i London før jul, og det ga masse energi :D

Håper uka di blir alt du ønsker, og mere til! <3 hilsen Silje.

Love the attitude!

Fin tirsdagskveld, her er det snart Greys.
klemklem

kuule bilder!! :) stili...

Klems Diana

Oh dear oh dear! Den scull'en der du... I like!! Så lurt med back drop, det har eg aldri høyrt om før. Men eg er ikkje særlig bevandra i fotoverden, har mykje å læra ja!

Me har ein sydentur å sjå fram til om ikkje så alt for lenge, me reiser til Gran Canaria i påsken i lag med eit vennepar som har born på samme alder som våre, det blir f a n t a s t i s k ! ! !

Ha ei god ny veka!

Klem ELi

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)