1. januar 2013

Årskavalkade 2012 - del 1

Godt nyttår alle sammen!

Den 3. januar 2012 startet jeg denne bloggen og det betyr bare to små dager til 1-årsdag! Hurra!
Jeg har blogget i mange år, det nærmer seg faktisk 10, men aldri har jeg opplevd så mye positivt som jeg har med denne bloggen. Jeg er veldig glad for at jeg bestemte meg for å legge tida som (forholdsvis) anonym blogger bak meg og la kreativiteten flyte fritt her!

Jeg har lyst til å oppsummere året som har gått med noen bilder og litt tekst. Det er moro å se tilbake på hvordan det startet og mimre litt - håper dere synes det samme :)

Januar
3. januar åpner jeg bloggen!
Jeg viser fram sofakroken, lager noen DIYs, f.eks. polkaloves og serviettbretting, fargesorterer bokhyllene og dekker opp vinterbord for én.  


Jeg er veldig glad i foto, og måtte selvfølgelig vise fram noen bilder fra arkivet!
Jeg mimret tilbake til ferien jeg var på i november 2011, og solnedgangen på Panglao Island. Jeg viste fram bilder fra babyfotografering av Maria, og noen bilder fra vakre Trondheim. Pusekattene våre presenterte jeg også.



Februar

Jeg viste fram flere bilder fra arkivet, måneskinn på Lyngør, vinterlandskap hjemme på Hadeland, babyfotografering av lille Julia, fluer i fri utfoldelse, sommerfugl på Lyngør, pusekatten Celine og blomst fra mammas bed. Jeg viste også fram litt putenytt, og bildet ble vist fram på Kremmerhuset-bloggen! Stor stas :)
I februar sydde jeg også den første puta mi, og var faktisk riiiimelig stolt :-D


Mars

Mars startet med fotoshoot i leiligheten til kusina mi Siri. Jeg viste fram noen sommerfugler jeg kjøpte på Filippinene, og SOL.no valgte ut et innlegg hos meg som månedens anbefaling på sine hobbysider! Jeg syntes gult var kult og var klar for påske. Jeg viste også fram  noen bilder fra Praha, og lenket til fine DIYs jeg fant rundt omkring. Jeg ga også tommel opp for OBOS-bladet.


April
Høydepunktet for april må definitivt være da jeg ble med på månedens utfordring hos Norske Interiørblogger (NiB) for første gang og ble valgt ut av Fargerike-juryen som finalist! Den fine tapeten på kjøkkenet sammen med de gule detaljene ga meg en tredjeplass!
Ellers gikk det mot vår og trærne begynte å leve igjen. Jeg fikk på plass ei plastmatte fra Ellos i gangen, og fikk endelig laget ferdig hjertet av polaroidbilder over senga vår. Denne måneden hadde jeg også min første giveaway i samarbeid med Gorilla K for å feire 15 000 sidevisninger, og jeg viste fram klokka fra Søstrene Grene som jeg jeg pimpet opp med gult.

Neste innlegg: Mai, juni, juli og august

//
Happy new year everybody!
I started this blog on the 3rd of January 2012, and that means blog birthday in only two days! :)
I made some collages to sum up the year of 2012, and I hope you'll like it.
I hope Google will do the translation job, I have to spend time on more collages....
First out is January - April.

2 kommentarer:

Takk for all inspirasjon du har gitt meg i 2012! Ønsker deg alt godt i 2013. Gratulerer med 1 bloggår! Min blogg er like gammel;)

Flott kavalkade og mye fin inspirasjon på ett år!
Gleder meg til å følge deg videre og forhåpentligvis treffe deg igjen på en eller annen bloggtilstelning!

Klem Merete :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)