2. januar 2013

Årskavalkade 2012 - del 3

I anledning at bloggen fyller 1 år den 3. januar har jeg laget en oppsummering av året som gikk.
Du finner januar - april i dette innlegget og mai - august i dette innlegget.

Her kommer september til desember.

September


I september viste jeg fram bilder av lampa fra House Doctor jeg var så heldig å vinne hos Put it in a box. Jeg kjøpte eucalyptus og hadde endelig fått opp en gardin i nordvinduet i stua. Jeg viste fram bildelistene som vi også fikk opp på veggen, der jeg bl.a. brukte et platecover som dekorasjon. Jeg lånte noen kjemikolber fra min kjære og pyntet med de også. Jeg hadde ny giveaway på bloggen i anledning 30 000 sidevisninger, og i slutten av måneden reiste jeg på interiør og boligmesse i Bergen! Se innlegg  og bilder fra Bergen her og her.

Oktober

Oktober var en kreativ måned! Jeg hadde masse inspirasjon med meg hjem fra interiørmessa i Bergen og svevde litt på en sky. Jeg lagde tre moodboard, de finner du her, her og her. Jeg kjøpte et print av Therese Sennerholt som jeg hang over senga vår. Jeg kjøpte også et print av Ylva Skarp som fikk plass i stua. En populær bloggpost ble den om stjernene jeg lagde av papirleire. Og ideen om å pynte opp lysestaken fra Kremmerhuset med lyspærer var det mange som likte, blant annet Kremmerhuset selv som postet bildet på bloggen sin. Jeg lagde veggkalender på kjøkkenet og harlequin-mønster i stua med klistremerker fra Granit.


November

 November startet med at jeg viste stua fra en annen vinkel. Jeg blogget om vaser laget av lyspærer, og kjørte en liten reprise med bilder fra kjøkkenet vårt. Jeg ble litt streng og blogget om bruk av andres bilder og kildehenvisninger, før jeg tok meg en liten tur til Stockholm. Jeg lagde mitt eget kunstverk i svart og gull, og viste fram årets idé til julegaveinnpakkingen. Så reiste jeg på bloggtreff hos både Hviit og Maxbo, og det var november.


Desember
Desember var julemåneden med stor J!
Jeg lagde juletrekuler av lyspærer, årets adventskalender kom på veggen og jeg fant lerkegreiner midt i Oslogryta. Jeg ble med på NiBs desemberutfordring "Jul i vårt hus", og kunne endelig avsløre at jeg skulle være månedens blogger i januarutgaven av BoligPluss! (Bladet er fortsatt i butikkhylla:)). Jeg viste fram den ene adventsstaken, og litt mer julegaveinnpakking. Årets juletre ble vanlig gran, og årets julekort ble laget i en fei. Til slutt jublet jeg over ferie og ønsket alle en god jul!
Ja, også viste jeg litt bordekking på tampen av året, en versjon jeg hadde vist før og en ny versjon med bilder fra arkivet.

Det har vært et kjempefint bloggeår, med masse inspirasjon, kreativitet, økt fotokunnskap, nye bekjentskaper og mye glede.

Nå står 2013 for døra med blanke ark.
Måtte det bli et fantastisk fint år!

//
The last post with my collages that sum up the blog year of 2012.
Now 2013 is in front of us, I hope it'll be the most fantastic year ever!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)