19. november 2012

Stockholm sneak peeks

Jeg var i Stockholm i helgen! Fantastisk fin by :)
Fredagen var reise og søndagen var konfirmasjon, lørdagen var derfor dagen som skulle inneholde alt fra sightseeing til shopping og god mat.
Her kommer noen sneak peeks jeg tok med mobilen og la ut på Instagram (@annmeretes) underveis, jeg lover flere bilder og noen tips når jeg får tid.

Øverst fra venstre:
Kunstverk fra lobbyen på hotellet.
Riksdagen til venstre, hotellet til høyre
Fersken og gul - stilig fasade
Det ble en tur på Granit
Jeg fant tilfeldigvis Illums bolighus! Ingen shoping, bare tittet... 
Kule krus, Quake
Fangsten fra Granit
Stilig interiør i lobbyen på hotellet
Noen interiørmagasiner som ble med hjem fra flyplassen


Vi kom seint hjem i går og jeg er ganske sliten og trøtt i dag. Jeg har hatt hjemmekontor og skulle konsentrere meg om å skrive et par artikler. Det endte opp med at jeg sovna i sofaen... :-D 
Men litt slumring hjalp tydeligvis, for etterpå gikk skrivingen mye bedre og artiklene er på god vei mot å bli ferdige :)

Håper alle har hatt ei fin helg!

//
I went to Stockholm this weekend, and what a nice city!
Friday was traveling, Sunday was confirmation, and that made Saturday the shoping/sightseeing-day.
Here are some sneakpeeks from the weekend, pictures also published on my Instagram (@annmeretes).
I promise to show you more pictures and give you some tips from the Swedish city when I get more time.

6 kommentarer:

Det høres ut som om du har hatt en flott og effektiv helg! Deilig med en myk start på uka etter en slik turbohelg også! :)
Her har det bare vært stille og rolig og veldig koselig med mamma på besøk! Neste helg blir det dog endelig litt sprell med venninnene mine! Det gledes!!!!! :)
Ha en fabelaktig uke!
Klem fra Carina

Skikkelig frisk fasade og glade farger på det hotellet ja =)Har vært i Stockholm en gang da jeg var fjortis, men det er igrunn en god stund siden nå...Er så mange byer jeg har lyst å reise til. Ha en fin kveld!!

Hei, tusen takk for fine Stocholms tips, veldig hyggelig av deg:):) skal garantert innom Granit:):) og takk for tips om Lotta Agaton, må prøve og ta turen innom der:)
Fine Stockholms moments fra Instagram:)

Klem Kine:)

Åh, Stockholm så herlig ut!
Takk for koselig hilsen hos meg forresten :)
Når du spør om jeg har stødig hånd så må jeg vel
eeeeegentlig svare ja..;) hehe.. MEN trikset er
å tegnet opp motivet med blyant først og bruke en
limtube som er litt spiss i tuppen! :)
Ha en strålende dag! :) klem!

Tack så mycket att du hoppade förbi hos mig: det är inte lätt med norska, jag är en Dutch som bor in Sverige, men det går :) tusen tack för din fina ord.

Kram från Öland

Har et spm :) Hvilket interiør blad liker du best? Lurer litt på om jeg skal ønske med bladabonnoment til jul, men vet ikke hvem som er bra ute på markedet.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)