5. november 2012

DIY - Lyspærevaser #2

Jeg viste litt av det på bildet i gårsdagens bloggpost og her er resten! Jeg har laget vaser av lyspærer, med GOD hjelp fra min kjære. Når sant skal sies var det egentlig han som både fjernet innmaten i pærene og boret hull til ståltråden! Så fikset jeg resten. Teamwork altså :)

(Jeg har skrevet en tilsvarende post før om lyspærevaser, men da hadde jeg ikke laget dem selv).

Det ble både utebilder og innebilder :)





//
I made these beautiful vases from old lightbulbs!
My boyfriend helped me with the hardest part; removing the inside and making holes for the wire. The rest was my job. I love our teamwork!

6 kommentarer:

Så søte vaser!
Ha en fin dag og god ny uke!

Helt fantastisk flotte vaser! I grunn ganske tøft, men også litt søtt og yndig med fine blomster i. Du ER kreativ! :-)

-og nei, jeg har aldri vært i tvil om at du er kreativ altså! Jeg liker prosjektene dine.

Lekkert :)
Gjenbruk liker jeg !

klem

Så fine de ble. Skikkelig kreativt. Dere er et godt teamwork må jeg si! :)

Så fine de ble!!

Jeg måtte også ha hjelp av mannen.
Synes det var kjempevanskelig å få laga hull.
Planen var å ta de med på skolen når jeg skulle snakke om redesign i klassen til datra mi på 9. Jeg lot de bli hjemme jeg ;) Stakkars ungene hadde aldri fått det til, og litt skummelt med glasset på enden som skal ut.

Masse flott inspirasjon her inne!
Takk! :) Siw

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)