31. august 2012

Litt ymse på en fredag

Jeg har egentlig lovet meg selv å ikke legge ut så mange instagram-bilder her på bloggen, mye fordi det er mobilbilder med ymse kvalitet, men også fordi mange av dere som følger bloggen min også følger meg på instagram og har sett dem før. I dag må jeg allikevel gjøre et unntak, for speilrefleksen har fått urettferdig lite oppmerksomhet i det siste og interiør og hobby er ikke helt prioritert. Noen ganger blir det bare sånn.




Jeg har allikevel lyst til å dele noen everyday snaps til dere i dag, det er jo tross alt fredag og sola skinner her i Oslobyen :) Først et bilde fra en herlig liten butikk, eller showroom som det vel egentlig er. Den ligger i Akersveien rett ovenfor St. Olavs kirke og er åpen hver tirsdag og torsdag. Jeg går forbi der hver dag til og fra jobb og må innrømme at øynene henger litt ekstra lenge på vinduene når jeg passerer... Møbler og andre ting kan kjøpes via nettbutikken Godagers.no, og på nettsida skriver de om seg selv: "Hos Godagers kan du handle unike vintage-produkter fra kjente og ukjente designere, uten å slakte sparegrisen."




Videre må jeg bare nevne at Kremmerhuset-bloggen anbefaler KREATIV-I-TET i dag! Helt øverst blant 20 blogger de presenterer kan man se ei kjent pute... Så stas :) Kremmerhuset la forresten ut noen bildene jeg tok av den nye puffen min her en dag også, så jeg må nesten få takke dem for lenke-kjærligheten! :) Gleder meg til å sjekke ut de andre bloggene som anbefales der også!




Så over til det litt mer private hjørnet...
Dagens frokost! Havregrøt med kanel og mandler. Og nyeste rom123! Gleder meg til å dykke mer ned i bladet i helga. Blader i posten er lykke! Et prosjekt jeg forøvrig har brukt litt tid på i det siste er å klippe/skjære ut artikler og bilder jeg vil ta vare på fra alle magasiner som har hopet seg opp hos meg. Jeg kaster blader etter hvert, men tar vare på det som inspirerer!


Til slutt en liten egotrip med bilde av meg selv ;)
Skjerfet er fra Vero Moda, solbriller fra Morris og jakke fra Bik Bok!
(I ekte motebloggerstil der altså... :-D)

Ønsker alle som er innom bloggen ei finfin helg!

//
My camera hasn't been used very much lately, so I'm posting some Instagrams from my mobile camera.
First picture is from a vintage shop/show room called Godagers. Lovely funitures, lamps etc. Second picture is from Kremmerhuset's blog. Once in a while they recommend nice blogs, and this time my blog was on top of the list! Love it! :) Third picture was my breakfast and last picture is an egogram :)

2 kommentarer:

Så gøy å finne bloggen din blant alle de fine som Kremmerhus-bloggen presenterte idag! :) Deg vil jeg besøke igjen! Toril :)

Takk for tips! Denne må jeg besøke. :o) Er på jakt etter en lampe.

Har du sett at jeg har en giveaway gående?

Ønsker deg en fin søndag!


Anette Willemine

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)