23. august 2012

Gøril og Anders 21. juli 2012 - del 1

Å ta bilder i bryllup er både gøy og utfordrende! Jeg hadde aldri gjort dette før så læringskruven ble i grunnen ganske bratt. Å fange øyeblikkene og samtidig få dem i riktig lys, skarphet og farge er jammen meg ikke alltid like lett, men der bildene kanskje ikke er like skarpe, tar ofte øyeblikket igjen for akkurat dét. Derfor er kanskje ikke alle bildene perfekte teknisk, men jeg synes de kan være perfekte i motivet.

Gøril og Anders var et herlig brudepar å fotografere, så ekte, fine og fulle av humor! Det ble en flott dag som startet med sminke og hår i ti-tida og varte til de små nattetimer. Her viser jeg noen bilder fra første del av dagen, først hjemme hos bruden, deretter fra vigselen i Nordstrand kirke.

Alle bilder er tatt med Canon 5D Mark II og Sigma 24-70mm f2,8 i RAW og redigert i Photoshop etterpå.

Kom gjerne med tilbakemeldinger! :)



 























//
Some pictures from the wedding I photographed in July. The happy couple Anders and Gøril were so nice and sweet, and it was fun to follow them through the day. I hadn't done wedding photos before, so this was a bit "learning by doing". Please tell me what you think :)

3 kommentarer:

Wow! Kjempe fine bilder! Du har virkelig fått frem de fine, minnerike detaljene synes jeg. De små øyeblikkene fanger du virkelig:-)
Her blir jeg følger, gleder meg til fortsettelsen.
Klem Monica.

Fine bilder :) Hvis du ser etter én å få tips av eller hente inspirasjon fra er vikfoto.no et bra sted å se. Synes han er dyktig. (gått i klasse med kona ;)

Vakre bilder ! Bryllup er magisk ...

KLEM KLEM

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)