2. august 2012

Lekkert australsk nettmagasin med interiør og design

I mine omveier rundt på Internett kommer jeg over så mangt.
Denne gangen det australske nettmagasinet "est" med de lekreste bilder av interiør, design, mote, reise, mat... alt det hjertet måtte ønske! Jeg begynte å bla meg gjennom den siste utgaven, men ser at jeg er nødt til å bruke tid på alle utgavene som er lagt ut! This I like very much! Utrolig fine bilder og masse inspirasjon!
Jeg er nødt til å dele dette med dere! :)

Her er forsiden:

Det står skrevet om magasinet:

GLOBAL LIVING WITH AN AUSTRALIAN TWIST est magazine is all about inspiration, giving readers a contemporary interactive resource and providing a platform to showcase the very best in the world of design. est is relaxed and stylish, is not self conscious and does not take itself too seriously. est loves the sun but appreciates the seasons. est loves looking to the past but also likes shiny and new - this is what gives est an Australian twist.


Et bilde i #6


----------------------
An Australian magazine that caught my eye!

3 kommentarer:

Takk for tips :)

Fabelaktig torsdag til deg *smile*
Jeg skal hjem til mammaen min i dag og få varm og god suppe - perfekt på en regnværsdag.

-Maia

Så fant je denne nye fine bloggen! La meg til som følger hos deg - likte meg her.
Du tar flotte bilder og har masse gode iddeer og inspirasjon.
Gleder meg til å se mer her inne.
Klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)