19. august 2012

Bloggtreff på IKEA Tekstileriet

I går (fredag) var jeg på mitt første bloggtreff! Med sommerfugler i magen og følelsen av å skulle på blinddate skulle jeg treffe mange av jentene som jeg til nå har lest bloggene til nesten hver dag. Jenter jeg ser opp til, jenter som inspirerer meg og som har de fineste bloggene!

Norske Interiørblogger (NIB) arrangerte treffet sammen med IKEA og Tekstileriet på Grünerløkka, og det er nesten en skam at jeg ikke har vært nedpå der før i går - jeg bor jo bare et par (lange) steinkast unna!

Først hadde jeg avtalt å møte Annikken og Leonore for en kaffe (pepsi) på Bugges, og det var som forventet veldig koselig! Annikken og jeg fant ut at vi har kjent hverandre gjennom blogging i snart 7 år, men møtte hverandre ikke på ordentlig før i går! Jammen meg på tide! :-D Leonore som hadde tatt turen helt fra Tromsø (var i Oslo pga. jobb), og jeg har felles kjente (hei Jorun! :)) og det var ikke vanskelig å finne tonen med ei så sprudlende dame!

På treffet var det skravling, latter, vin, jordbær og beundring av Tekstileriet som stod i fokus, og jeg fikk møte så mange koselige folk! Jeg synes det er så fint å bli kjent med folk som har de samme interessene som meg og som ikke ser rart på meg om jeg tar femten forskjellige bilder av sofaen eller den nye puta... ;)

Takk for i går, gleder meg til å se dere igjen!

Her kommer et lite bilderas fra kvelden!

Fra vindusutstillingen til Jeanette / By Fryd


De herlige NIB-jentene Solveig og Ann Helen (til høyre) sammen med noen av jentene som har hatt vindusutstillinger i løpet av uka, samt kommunikasjonssjefen i IKEA Camilla Lindemann og kommunikasjonsrådgiver Siv Egger.


Namnam :) 




Inspirasjon i Tekstileriet








Leonore, portofritt.blogspot.com og An-Magrit


Vi fikk goodiebag med sy-bok! Kanskje jeg må utvide reportoaret på symaskinen til å gjelde mer enn bare putetrekk? Jeg ble ihvertfall inspirert av Tekstileriet!

Neste bloggtreff er faktisk allerede på lørdag førstkommende. Da på Home & Cottage med flere av jentene jeg traff i går som arrangører. Gleder meg! :)

//
I went to meet other interior bloggers at an event hosted by IKEA and their new concept "Tekstileriet". A fun night!

4 kommentarer:

Hei søta!!

Tusen takk for sist!!! Kjempehyggelig å snakke med deg og ikke minst dele fotoerfaringer :) vi må møtes en gang for mer fotoprat.

Klem

Ja, det var jammen på tide!! Like hyggelig å møte deg og skravle med deg som jeg hadde regnet med da!! :)

Så fine bilder det ble! Kos deg neste lørdag, så skrives/snakkes vi!

Hun du ikke fikk hilst på som er på bildet har denne bloggen: portofritt.blogspot.com

Og han flinke fotografen er her: http://henrikfoto.no/

Så kos å treffe deg in real life, like søt om ikke søtere! Herlig herlig!

Vi sees neste lørdag.
klem

Hei!
Veldig hyggelig å treffe deg, ja! Og takk for superkoselig link til bloggen min ;-)
Så mange mine bilder du tar! Imponert!

Skulle gjerne truffet dere igjen i morgen, men har dessverre andre planer for dagen..

Klem Merete

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)