26. mai 2014

Pledd-perfeksjon

Dette er perfeksjon av et pledd vil jeg si! Det er såpass perfekt at jeg egentlig ikke helt tør å bruke det! Og det kan ihvertfall ikke ligge i sofaen til vanlig, for som noen kanskje skimter på sofaen - katteklør er farlig! 

Bunadspleddet Vest-Agder, designet av Andreas Engesvik, har kommet i hus! Ene og alene fordi jeg var mildt sagt superheldig å vinne det i en trekning hos Keiserens Nye da jeg var i Trondheim! Lucky me! Jeg valgte Vest-Agder kun basert på fargene. Selv har jeg bunad fra Vest-Oppland, men den pleier jeg jo ikke akkurat å bruke pledd sammen med, så valget ble basert på farger i interiøret.


*note to self: tørk støv av lampa :-D



Er det ikke fint?
Det kommer til å bli en sånn ting som jeg kommer til å vokte med falkeøyne og stresshjerte. Ingen katteklør må få tak i noen som helst tråder, ingen rødvin skal lage en eneste flekk; nei, jeg tror rett og slett teppet må ligge pent og pyntelig på ei hylle. Så kan det kanskje brukes innimellom. Hvis man sender søknad først. Et par måneder i forveien. Neida! Joda.
Les mer om bunadspledd her.

//
This wonderful blanket is a Norwegian design, based on the colors from the Norwegian national costume from Vest-Agder. Andreas Engesvik is the brilliant brain behind it, and lucky me won this blanket from Keiserens Nye when I was in Trondheim for Designevent!
I choose this blanket because of the pastel colors! My own national costume is dark blue with green, red and white, so my choice was based on colors in my interior!
Read more about the bunad blankets here.

4 kommentarer:

Lekkert pledd! Jeg er et pledd-menneske, sommer som vinter, men her er det også katteklør på ferde...

Heldiggris altså, pleddet er nydelig, og kommer absolutt til sin rett når fotografen er så flink!

Åååå, heldige duu!!
Det er så utrolig lekkert det pleddet ♥
Digger alle jeg:))

Og så fine bilder, flinkis:)

NYDELIG pledd! Nå smelta jeg :-)
Håper du får ei GOD helg. Klem fra Monica.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)