9. mai 2014

Sommerfølelsen


Sommerfølelsen er kanskje ikke helt på plass ennå, men med duse rosa- og grønntoner kan man lage det litt sommerlig innendørs allikevel.
Pasteller er hot i interiøret, og lengselen etter å innføre litt rosa i heimen ble rett og slett så stor at jeg måtte prøve litt. En rosa vase fra Anne Black (fra Ting) og en grønn Uashmama-pose (fra Keiserens Nye) pynter opp på spisebordet om dagen, sammen med litt andre detaljer i samme fargetone.
Sammen med for eksempel betong, marmor eller lyst tre er disse fargene helt uslåelige, synes jeg!

Jeg har ikke hørt noen protester fra andre i husholdningen ennå, men det er kanskje fordi jeg ikke har fylt opp sofaen med rosa puter og jeg kun tester ut det rosa i et hjørne i stua... En dusrosa puteskjønnhet fra HAY står egentlig ganske høyt opp på ønskelista, og da er det jo flaks at det snart er bursdag på gang. (Noen som noterer?) :)

Så mens jeg pakker varme klær i baggen og setter kursen mot foreldrene i helga,
får blomster, grønne planter og søtt interiør stå for sommerfølelsen.

Vil du ha inspirasjon til uteplassen og soverommet er det forresten verdt å ta en titt i det nyeste nibHJEMME som er ute nå! 

Og ja, forresten:
Ha ei FINFIN helg!



//
I'm testint dusty pink and green in my interior, with hopes of getting some summer feeling!
For more summer inspiration, check out the new free magazine, nibHJEMME!

3 kommentarer:

Pastell er egentlig ikke helt min greie, men elsker den grønne Uashmama-posen!
Kjempefint bilde flinke du!
Kos deg på Hadeland! Meldt sol og 12 grader imorgen! Jiippiiii!
God helg!
Klem

Nydelige farger ♥
Ha en fin helg:))

Du får innføre rosa litt gradvis så kanskje i husholdningen ikke merker noe, hehe.
Var ihvertfall nydelige farger :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)