15. august 2013

Leilighetsglimt

Noen små glimt fra leiligheten, fra vi tok over og fram til nå. (Bilder fra Instagram'en min @annmeretes).
Mest fra kontoret/arbeidsrommet vårt, og egentlig ikke så veldig mye helhetlig - ting er nemlig ikke heelt på plass ennå..

Vi har ihvertfall malt kontoret i en fin brungrå farge, kjøpt benkeplater i eik fra IKEA som vi har satt opp på begge langvegger som kontorpulter, samt bygget fire kjøkkenskap fra IKEA med eikeplate oppå som skal fungere som en oppbevarings- og arbeidsøy i midten. Jeg venter stadig på nye hyller jeg har bestilt, de skal henge over kontorpulten min og romme endel ting. Enn så lenge er disse tingene i esker som fortsatt står litt rundt i leiligheten... og jeg har ikke så lyst til å vise fram stygge flytteesker her, haha :)

Ny sofa er bestilt og kommer om litt over en måned.... salongbordet vi har nå blir selvfølgelig litt feil (for stort!), så da må det nytt i hus av det også. Det ene fører som regel med seg det andre. Sakte, men sikkert nærmer vi oss ihvertfall et velfungerende hjem, og jeg gleder meg såå til å vise fram mer. Det er bare det at perfeksjonisten i meg ikke har så lyst til å flashe rot og uferdige prosjekter her på bloggen ;)

//
Some photos from the new apartment, mostly the home office. We're slowly getting in place, but I'm still waiting for my new shelves, our new sofa and some other stuff... I'm looking forward to show you more, but I'm not happy with all the mess that has been taking place all around. Soon you'll se more, I promise! :)

1 kommentarer:

- og det ser helt fortryllende ut! Dere er flinke fiksere.
Tregulvene, listene og de gamle dørene. Jeg liker det, særlig i spedd dine kreative påfunn og finfine stil!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)