31. august 2013

På utstilling

Vi er så heldige at det fulgte med hyller med glassdører i stua på leilighetsskjøpet vårt.
Det er helt vanlige Billy-hyller fra IKEA, og jeg synes det er fint at de er såpass enkle når vi har stukkatur og tregulv som krever sin oppmerksomhet.
Vi har faktisk fjernet flere hyller og skap som forrige eier hadde bortover hele veggen, for vi trengte plass til spisebord og stoler.


Det er en liten utfordring å innrede slike skap fordi man ser rett inn i dem, men det har blitt sånn noenlunde greit. Som jeg skrev i forrige bloggpost tar det litt tid før ting finner plassen sin, så det kan godt hende det endrer seg her med tida.


Pusekattene liker å være med der det skjer, så da ble Pysen interiørkatt for anledningen.


Ny pute fra Kremmerhuset med paljetter, rosa og litt kobberaktig i fargen. Veldig fin nå mot høsten!
Jeg blir forresten ikke lei de stråene der, og selv om de ikke er så grønne lenger gjør de seg fint i vinballongen jeg fant på loppis til 10 kr på vårparten
Kalenderen er kjøpt på Hay Store i København.



Den siste uka har vært preget av høstforkjølelse for min del. Hjemme fra jobb siden onsdag og et hode som ikke orker stort mer enn å stå opp fra senga og legge seg på sofaen før det dunker. Flere kopper te, halslinser og paracet har vært en del av det daglige inntaket...

I dag er det heldigvis litt bedre, men jeg kjenner at det tok litt på å ta bilder i stad.. så jeg tror det må bli sofaen neste. Og veit dere, sofaen er faktisk helt ny, den kom fra Living her om dagen - en måned før de sa den skulle! Det skal selvfølgelig blogges, må bare ligge litt og hvile hodet i den først.... :)

//
These Billy-shelves from IKEA were already here when we moved in. I like the simple look they have combined with our wooden floor and the stucco ceiling.

It's a bit of a challenge to arrange our books and stuff into the shelves, when everything is visible. I think I've manage to do it quite allright for now.

The last week has been boring, I've got a cold and a headache, and haven't been able to work or blog or anything.. only sleep and rest are good enough... so that's what I'm off to do right now.

Have a nice weekend! // God helg!

1 kommentarer:

Så lekker vinballong m strå , den likte jeg )) Stilig pute også, syns Kremmerhuset har så mange fine nyheter nå! Ønsker deg en god helg og god bedring)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)