11. desember 2012

Jeg er månedens blogger i BoligPluss

Jeg burde sikkert vært kald og nøytral og ikke brydd meg, men nei; DET klarer jeg ikke!

Jeg er månedens blogger januarutgaven av BoligPluss og det er så utrolig stas! 

Jeg har gått og ventet SPENT på at bladet skulle dukke opp i postkassa og i dag var det endelig her!
Jeg rev av plasten omtrent før jeg var kommet innenfor døra og måtte selvfølgelig ta bilde med mobilen og sende til både samboer og mamma, OG instagramme det med én gang.

Og så må jeg dele det her! Det er jo denne bloggen som er grunnen til det hele!




Bladet kommer i butikkene enten til helga eller på mandag.
Jeg lurer på om jeg må kjøpe meg noen ekstra eksemplarer ;)



Takk til alle dere fine lesere som følger bloggen her, på Facebook og via Instagram (@annmeretes). Det er dere som gjør det morsomt å blogge!
 ♥♥♥
Og takk til BoligPluss som ville ha meg som månedens blogger!
♥♥♥

//
I am blogger of the month in the January issue of BoligPluss - a Norwegian interior magazine! I'm very happy and proud :)
Thanks to all my readers and followers - YOU make it so fun to blog!

19 kommentarer:

Vel fortjent :) Gleder meg til å lese!

Grattis!! Skikkelig stas, jo:) Gleder meg til å lese:)
Klem, Elin

Så stas da! Gratulerer :D

HURRA! Sååå gøy, dette må jo feires :)

klem

Det er jo bare kjempestas:)Skulle gjerne vært med på fredag men da har jeg en annen avtale,men håper sjansen byr seg igjen om ikke så lenge...
klemklem til deg søte du...

Kjempegøy! Hurra og gratulerer igjen. :)

Du må være glad!!!! Det er stor stas ♥

Juleklem,
Vicky

Du må være glad!!!! Det er stor stas ♥

Juleklem,
Vicky

Så gøy!! Det fortjente du! Bloggen din er helt fantastisk! Gratulerer så mye! :-)

Kjempestas! Gratulerer! Skal hive meg rundt å kjøpe det når det kommer i butikken! :)

Gratulerer, så moro, da må jeg kjøpe bladet! Må jo alltid kjøpe blader hvor "kjente" er med ;-)

Ha en fin-fin vinterdag videre!

Klart det er lov å synes det er GØY!
Drit i janteloven ;)

Klem,
Signe

Kjempegøy!!!!!

Ang tre så er det bare å komme hit og finne et da :) Jeg også var på jakt etter et langt og merkelig tre, og det er mye skog å ta av hos oss :) Ikke så langt fra Oslo heller!! Helt seriøst, ta deg en tur!!

Leirestjerner har det ikke blitt i år nei, kanskje neste år;)

Så stas, Ann Merete! Gratulerer! Det skal jeg selvfølgelig få med meg. ;o)

Masse koselig juleinspirasjon hos deg nå. Du har laget så mange fine DIY i det siste. :o)

Kos deg videre i denne adventsuken!

Klem,
AW

Så GØY!!
Gratulerer så masse!
Klem :)

Sååå stas! Gratulerer så mye! :) Dette er jo noe å bli glad for! Du har en kjempefin blogg, så vel fortjent!

Så morro! Masse grattis :)
Siw

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)