4. september 2012

DIY - Geoball / oppbevaringsboks

Geometriske baller, eller oppbevaringsbokser i fine farger! Disse må ihvertfall bare jeg lage :)

Jeg fant denne søte DIYen via Pinterest, og etter en tur innom en annen blogg fant jeg oppskriften på bloggen http://zugalerie.blogspot.fr/ 
(Man finner mye gull på Pinterest, men det er ikke alltid bildene er lenket til riktig kilde, kan man si!)

På bloggen ligger det en pdf med mønster til nedlastning som man bare printer ut, klipper ut, bretter og setter sammen med litt lim.

Det ligger flere bilder som viser hvordan det gjøres på bloggen (jeg forstår dessverre ikke fransk så godt, men i Chrome får man ihvertfall en grei oversettelse til engelsk).

Jeg ser forresten at opprinnelsen til ideen er hentet fra Weekday Carnival.



//
I found this cute DIY on a french blog. Geometric balls! 
You can find a pdf to download and print from this site.

1 kommentarer:

De der er så kule! Tror jammen jeg skal prøve å printe ut en nå med en gang jeg, før jeg glemmer det igjen. :)

Ha en fin dag!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)