26. september 2012

Gøril og Anders 21. juli 2012 - del 2

I sommer var jeg som skrevet tidligere fotograf i bryllupet til Gøril og Anders!
Det var første gangen jeg gjorde noe slikt og det var veldig spennende og nervepirrende! Blir det noen bra bilder? Tenk om jeg ødelegger bryllupsbildene?? Har jeg nok minnekort?? (Svaret på det siste var nei, det ble endel overføringer underveis, hehe).
Mange tanker gjennom hodet, men sånn i ettertid klapper jeg meg fornøyd på skuldra og synes det ble veldig bra til å være min bryllupsfotografdebut.


I dette innlegget viser jeg noen bilder jeg har vist enkeltvis før, samt noen til.
Dette var så gøy, og kanskje noe jeg skal gjøre igjen en gang? :)

 Lille Celia

Smask

Brudebuketten

 Brudepar og forlovere

Brudepar med (gale) familier ;)

Velkomstdrink

Bestemødre

Søskenbarn

Brudgommens forlover var også kjøkkensjef!

Pling pling og mer smask


Fine taler

Brudevals

Kjærlighet

//
More photos from the wedding I photographed this summer. 
Part one can be found here.

1 kommentarer:

Utrolig herlig bilder! Så flink du er! :o) Tenker du får flere slike oppdrag til bryllup fremover.

Så gøy å møtes! Tror det blir en flott helg, med masse inspirasjon og fine jenter (tror bare det er jenter i alle fall).
Jeg reiser med SAS-flyet som går 10.40 fra Gardermoen.

Vi sees sannsynligvis på Gardermoen først.


AW

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)