31. juli 2013

Sørlandsperle med feminin touch

Sommerhuset til svigerforeldrene mine ligger idyllisk og perfekt til i Lyngørsundet og må være det som kalles en ekte Sørlandsperle! Helt nede ved vannet med egen brygge og hage bak huset. Svigers er flinke til å holde det fint rundt seg - både ute og inne!

Da sambo og jeg tilbragte noen feriedager der i sommer tok jeg med meg kameraet på en rundtur inne i huset. Svigermors utsøkte og gjennomførte stil preger interiøet, en feminin base krydret med maritime elementer, nytt og gjenbruk.

Velkommen inn!













































//
Photos from my parents-in-law's summer house!

2 kommentarer:

Måtte inn for å titte, har jo sett noen bilder på IG og det virker som et fantastisk sted! Heldige!
Håper det går fremover med flyttingen, gleder meg til å se mer fra leiligheten deres :-)

Herlige Sørlandet!! Nydelig sted dere har, love it <3

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)