18. juni 2013

Elsk på Boligmagasinet

Alt ved denne forsida er riktig!
Fonten, fargene, lampa, vasene, stolen, lyset.... *sukk*

Det danske Boligmagasinet har blitt en favoritt blant interiørbladene for meg,
og nå skal jeg prøve å få til et abonnement. De mente det skulle gå bra da jeg spurte om det på Instagram ihvertfall :)

Jeg får visst ikke nok av kombinasjonen korall og kobber om dagen, og sammen med grått... det er seriøst kraftig hjertebank!


Nedtelling til overtakelse av ny leilighet er i gang for alvor! Under 3 uker nå!
Vi var innom leiligheten og tok mål her om dagen, så nå skal min 3d-designer av en samboer modellere opp noen rom og se hvordan vi skal innrede. Det er ganske nerd og veldig kult :-D

Hodet flommer jo selvfølgelig over av ideer, tanker og gjøremål...
Magasinforsida over beskriver ganske bra hvordan jeg kunne tenkt meg å ha det i stua,
så får vi se om vi enes om det koralle.. *noen* mener nemlig at det er rosa? Kan jeg ikke skjønne ;)
Grå hjørnesofa er ihvertfall på handlelista, og muligens skal man ikke se bort i fra at en sånn rund lampe snart er på vei i posten... :)

//
I simply love this magazine cover from the Danish interior magazine Boligmagasinet!
The fonts, the colors, the lamp, the vases, the chair, the light... ah!
This magazine has become a favourite lately, the Danish really knows interior!

I especially love the combination of coral, copper and grey, and I hope to bring this into our new appartment... only 3 weeks until we get the keys, can't wait!


5 kommentarer:

Hei Ann Merete
Takk for sist! Helt enig; jeg elsket også denne forsiden og hos meg står bladet framme i en tallerkenhylle så jeg kan se det stadig. Jeg er veldig glad i Boligmagasinet og kjøper det hver gang det kommer ut.
Glade junidager til deg!
Klem fra Kaspara

Helt enig!
Dette er et favorittblad

- e l s k -

Lykke til med flytting! Det blir spennende!
Vi flyttet jo i fjor. Min erfaring er at ting
nødvendigvis ikke passer inn i det neste hjemmet.
Akkurat som hjemmet sier i fra at, dette fungerer ikke for meg.

Selvfølgelig skal du ha litt nytt i det nye hjemme!
Kribling i magen og kose dere fremover :)

Klæm Siw

Jeg er enig, magasinforsiden til Boligmagasinets juniutgave er virkelig prikken over i´en! Nok en grunn til at Danmark og København står på topp tre listen over steder jeg vil reise til, snart.

Planlegging og drømmer for stuen virker superdupre. Jeg gleder meg med deg. Dere er heldige som ikke har alt for mange skritt å ta før dere faktisk kan bo behagelig og fredelig i ny leilighet. Oppussing tar jammen på både humør og krefter. Maling er bare gøy. Korall er da ikke rosa? ;-)

Grå hjørnesofa har vi også bestilt, med åpen ende. Jeg anbefaler å gjøre det snart, i hvert fall hvis Living er ønsket leverandør. Vi har nemlig ikke fått leveringstid før i slutten av juli(!). Så da lever vi med brun sofa enn så lenge.

Lykke til videre med planlegging og 3D tegning. Lek dere, og ta pakking litt etter litt, så blir det heller ikke stress. - og nyt sommerdagene innimellom. Pauser er viktig. :-)

Såå fint!

Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

Fiin søndagskveld!
klemklem
-Maia

Grattis med ny leilighet! :) Jeg har akkurat tatt over ny leilighet selv, og er midt oppi oppussing og flyttekaos. Gøy og slitsomt! :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)