27. juni 2013

Art


Kult bilde! (Lånt herfra)

Det er opprinnelig fra en gammel reklamekampanje fra det svenske varehuset NK,
og jeg synes det er et lite kunstverk i seg selv!

Jeg føler meg egentlig litt som jenta på bildet,
for i går kom det nemlig en ganske stor pakke på døra vår...
Kan du gjette hva det var som kom? ;)

//
Cool pic from the Sweedish warehouse NK.
I kind of feel like the little girl on the picture,
as I got a huge package delivered on our door yesterday.
Can you guess what I got? ;)

2 kommentarer:

Nei... kan ikke gjette... du må fortelle! Men, enig i at bildet var kult i alle fall! :D

Hihi, du har ikke fått ny lampe(r) vel? I kobber f.eks? ; ) Synes jeg aner en liten kobberelsk
her når jeg leser nedover i bloggen : )
Er vel ikke lenge til dere overtar leiligheten eller nå?
Så spennende! Kan tenke meg du har mange planer for innredningen : )

Jeg husker ikke bloggadressen til hun som har kjøpt leiligheten, men jeg skal se om jeg får
søkt meg frem til den igjen. Spent selv jeg!

KLEMMER - og god helg!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)