26. februar 2013

Vårlig borddekning

Vi venter gjester - og mens jeg venter vil jeg vise dere bilder fra borddekkingen!
Jeg er i vårstemning og kjører på med turkis/mint og gult! Rimelig enkel oppdekking siden vi skal spise taco og ha mange skåler på bordet - men det er jo sånn jeg liker det. Enkelt og greit (både når det gjelder maten og borddekkinga, haha) :)


Her går det visst mye i IKEA; både spisebrikker, tallerkner og glass kommer derfra.
Bestikket er Hardanger og heter Nora.
Servietter fra Kremmerhuset.


Vasene er litt herfra og derfra.
De hvite er Kähler, den store blå fra Søstrene Grene og den lille blå fra Kremmerhuset.
Lysestakene er fra Søstrene Grene.


Jeg fant noen nydelige gule gerbera-blomster hos Floriss, og det satte liksom stemningen :)


Stolene på sidene er fra Skeidar, og de to på endene er fra IKEA. Tobias heter de.

Nå er det en halvtime til gjestene kommer, og bra er det. Jeg er nemlig sulten! :-D

Det ble forøvrig en liten "pause" her på bloggen, uten at det var ment som noen pause. Det er bare litt andre ting som jobb og trenig som tar fokuset om dagen, men jeg ER her altså! Skal prøve å lage meg mer tid til bloggen framover!

//
We're expecting guests, and while waiting for them I can show you the table setting! I'm influenced by my spring feelings and the colors reflects that :) It's quite simple, as we need space to serve the bowls with tacos.

I'm focused on work and workout these days, and my blog suffers from that. I'm not having a brake, just as you know. I'll try to make more time for my blog!!

4 kommentarer:

Så super hærlige og friske bilder... KULT pyntet... :) flink du er!!

Klems Diana.

Friskt og VÅRlig! Det gjorde seg veldig med turkis og gult :-) Og taco det er jo digg det!

FIn-fin kveld videre til deg!

Lekker borddekking med friske farger.
Fikk herlig vårstemning av bildene.
Gleder meg til vår:)

Fin kveld til deg!
- AC

Så fiiiint :)
Herlige farger!
Klem :)

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)