20. april 2014

I wanna go to London

London er mitt New York, pleier jeg å si. 
Jeg lengter stadig tilbake til den engelske hovedstaden, og synes det er genialt at en så fin by bare ligger en liten flytur unna. Nå begynner det å bli noen år siden jeg var der sist, så jeg håper det blir en tur snart! Til sommerferien kanskje?


Jeg blogget jo om denne plakaten for noen måneder siden, og det endte selvfølgelig med at jeg bestilte den fra Artilleriet.se. Et av få interiørkjøp denne vinteren og våren, så den shoppestoppforbrytelsen tillot jeg meg selv. Det har latt litt vente på seg å få den opp på veggen, for ei passende ramme var det neimen ikke lett å få tak i!
Det endte med at jeg måtte bestille fra en svensk nettbutikk (Ramotavla.se) som kun leverer innenfor Sverige! Heldigvis for meg har jeg ei snill venninne som bor der som gadd å både bestille og hente den for meg og dra den med på påskeferie til Norge, tusen takk Kine!


Nå skal jeg drømme om en ny tur til favorittbyen mens jeg studerer 2014 Guide to the city of London.

//
I'm so happy with our new poster on the wall; 2014 Guide to the city of London!
I'm dreaming about a new trip to my favourite city, and I hope I'll see the English capital again very soon!

2 kommentarer:

Ja, London er kjempefin! Var der for bare noen uker siden. Og med både et gratis sted å bo, og rimelige flybilletter, er det godt mulig det blir turer dit litt oftere!

Gikk til en lokal rammemaker,ble ikke dyrt i det hele tatt!En masse å velge mellom,null frakt!

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)