30. mars 2014

SUNDAY STYLING



Ei fantastisk helg er straks over,
og for min del kunne den godt vart litt lenger!
Jeg er ikke av dem som elsker at mandagen er innen rekkevidde, for å si det sånn... men det er helt greit når den kommer, altså :)
 
Jeg var i det kreative hjørnet i dag og prøvde meg på litt fotostyling.
Fortsatt i læring og prøving; learing by doing heter det jo så fint.

Det er jo en del farger her i leiligheten og jeg elsker farger,
men jeg ville prøve noe litt annerledes denne gangen.
Med utgangspunkt i den fine plakaten laget av Kristina Krogh (som jeg var så heldig å vinne i giveaway hos Kronprinsessene) ville jeg sette materialer som tre og marmor og kobber i fokus.
Funker det?

Nå blir det film i sofaen før jeg setter i støpselet og lader opp til ny uke.
Håper du har hatt ei fin og solfylt helg!

//
I played around with some photo styling today!

1 kommentarer:

NICE!!
Du er god på styling:)

Må ut og plukke meg noen kvister snart ♥

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)