19. mars 2014

FINN.no åpner #enslagsbutikk

Det er ikke så ofte jeg blogger om jobben min, men når vi går offline og åpner butikk er det på sin plass!
 I Grensen 3 (i Oslo) har det blitt pusset opp, dekorert og jobbet på spreng i flere uker, og i dag kunne vi som jobber i FINN endelig få se resultatet. Jeg må jo innrømme at jeg har vært ganske nysgjerrig på hvordan det skulle bli, og jammen har det blitt bra! Et slags museum/opplevelsessenter/loppemarked med hver vertikal i FINN representert. En slags nettbutikk i en fysisk butikk, på en måte.

Her kan man prøve (og kjøpe!) brukte brudekjoler, ta #selfies, kjøpe brukte saker, ta handytesten og masse mer! 
 Og interiørhjertet fikk definitivt opp rytmen, for her har det vært god hjelp fra flinke dekoratører og interiørstylister. Det har blitt så fint!

I dag er det FINN sin 14-årsdag og bursdagen ble feiret med en førtitt på butikken og kaker for de ansatte. I morgen (torsdag 20. mars) åpner butikken for alle og FINN inviterer på vafler og kaffe mellom kl. 10 og 18. Se mer på #enslagsbutikk!

Her er noen bilder jeg tok med mobilen i stad:, kom til Grensen 3 for å se mer! :)















3 kommentarer:

Så fantastisk! Masse farger og detaljer. Må nok titte innom neste gang jeg snuser på hovedstaden :)

Håper alt står bra til med deg!
klem

Takk for tipset! :) Jeg må ta meg en tur i nærmeste fremtid for dette så veldig morsomt og spennende ut.
Jeg digget at alle gjenstandene matchet i hyllene som de sto i <3

Ha en flott helg.
Klem fra Heidi

Så spennende, jeg gleder meg til å se! Kanskje vi får tatt turen sammen en dag? Tusen takk for at du deltok i giveawayen min (unnskyld for at jeg er suuuupertreig på å svare), og så har du kanskje fått med deg at jeg har en ny gående nå? Der kan man vinne to nydelige illustrasjoner gjort av sesongens Bloomingville-kunstner! Uansett veldig hyggelig at du har gått ut tøflene du fikk, da kan jeg liksom gå ut fra at det er fordi du ble fornøyd ;) Klem L

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)