24. mai 2013

Litt ditt og litt datt

Det er litt stille på interiørfronten om dagen. Når man skal flytte blir det gjerne slik.
Ingen nye prosjekter eller ting å vise fram, ting flyter litt og det "ække så nøye".
Så da blir det noen bilder fra Instagram i stedet :)
Fikk en utfordring fra @lidyll_live på Instagram om å vise mine #4of2, altså fire bilder med to på.
Det ble fokus på enkelhet med noe interiørstæsj fra stua.


Vi har skrevet under kjøpskontrakt på den nye leiligheten!
Jeg var litt tidlig ute til møtet og tok meg en cappuccino på Kaffebrenneriet.
Mmmm :)
Følte meg for øvrig veldig urban der jeg satt på kaffebar på Grünerløkka med en kopp cappuccino. Ikke så ofte jeg er på kaffebar, gitt!
Nå er det forresten 1 mnd og 11 dager til vi tar over det nye bostedet vårt!!


På Stortorget her i Oslo har de et bugnende utvalg av blomster og planter!
Noen eucalyptus ble med meg hjem i forrige uke.

Nå er det fredag igjen, ukene går så fort i mai! Kanskje ikke så rart når man hare har firedagersuker på jobb, eller? :)
Og så er det bare EN uke til vi er i Køben på Bloggbliss! SOM jeg gleder meg! Har begynt å skrive en liten handleliste, hihi :)

Håper alle har en herlig fredag!

//
Some Instagram photos from me today :)

1 kommentarer:

Skjønne 4 av to gjenstander, og finfine grønne godduftende eucalyptus greiner. Etter inspirasjon fra deg benyttet jeg siste rest av greiner fra visningen til å pynte serviettene til kveldsmat med. Det ble flott. Grønt er skjønt, og særlig mørkegrønt mener jeg.

Tiden flyr av gårde. Snart sitter du i den nye leiligheten. Den store, fine, og deres egen. Det er stas. -og genialt med en Københavntur med innkjøp av nye ting til både deg selv og leiligheten. :-)

Nå skal jeg tilbake til mitt flyttekaos. Mitt beste tips er å starte tidlig, og merke alt. Likevel tviler jeg på at jeg er ferdig når flyttehjelpen min kommer til fredag. Nyt den siste uken av våren. Jeg håper også sommeren viser seg frem for deg.

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)