14. juli 2012

Med blanke ark og fargestifter


Arne Jacobsen typografi-kopp kjøpt på Norway Design. A for meg :)
Fargestifter fra Søstrene Grene

Snart en ukes ferie er gått og hjernen, kroppen og skuldrene har gått inn i skikkelig feriemodus! Vi reiste til Sørlandet og svigers allerede torsdag i forrige uke og fikk noen fine dager der. I motsetning til hjemme i Oslo skinte sola nesten hver dag og jeg fikk faktisk samlet noen fregner på nesa. Temperaturen var kanskje ikke akkurat bikinivær, men noen fikk da seg et bad for det. Selv er jeg jo innlandskrabbe må vite, og trives best på land ;)

Jeg har sunket ned i litteraturens verden de siste dagene og kjenner at jeg har savnet å lese bøker! Jeg er kanskje ikke den typiske bibliotekarutdannede med hyllemeter av bøker og en stabel på nattbordet, men jeg setter stor pris på å grave meg ned i ei god bok. Spesielt krim! I hverdagen er det nok de elektroniske dupedittene som får mest oppmerksomhet fra meg, derfor er det spesielt godt å koble ut alt med å lese på papir i ferien.

Resten av ferien er litt "med blanke ark og fargestifter". Vi har ingen store planer og tar ting litt som det kommer. Hver dag er for tiden blank og jeg kan ta hvilke fargestifter jeg vil og farge den som jeg ønsker. Noen av fargestiftene er nok allerede merket kino, hyttetur, bryllupsfotografering, trening og kanskje et venninnebesøk eller to, resten skal få være det som faller meg inn der og da.

Jeg håper alle har noen slike dager foran seg, med blanke ark og fargestifter tæll!

Fortsatt god sommer :)

PS: Jeg er å finne som @annmeretes på Instagram, der skjer det litt mer enn her på bloggen.


1 kommentarer:

Bøker kino og hyttetur høres ut som en finfin ferie! her er det hus, hus og atter hus..! men men, blir jo bra når vi blir ferdige.. :-)
Ønsker deg en strålende ferie, selv om værutsiktene ikke sier sommer..!
Smil

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)