5. mai 2012

Vinnerne av giveaway'en ble...

Tusen takk for alle som deltok i giveaway'en! Det ble trukket totalt 103 lodd fordelt på 27 stykker!

Jeg brukte random.org for å trekke vinnerne.


1. premie går til lodd nr. 34 som er Kari fra Bolettes Hus!
Velg mellom toalettmappe+sminkepung | vognuro | trekk til tennbriketter | lue til liten+stor


2. premie går til lodd nr. 15 som er Marianne fra Mariannes tant og fjas!

Velg mellom toalettmappe eller stor heklet kanin (valgfri farge)

3. premie går til lodd nr. 82 som er Lene RH (uten blogg).
Sminkepung

GRATULERER!

Vinnerne må sende meg en e-post på mailkreativitet@gmail.com slik at jeg kan få satt dere i kontakt med Gøril/Gorilla K for videre oppfølging rundt premiene.

Giveaway er gøy! Kjenner det ikke må bli så lenge til neste gang ;)

1 kommentarer:

Hurra for de heldige vinnerne!

Finfin søndag til deg og dine! Nyt den og kos dere masse.

Her ligger jeg til lading og mamma skal stå for middagen, så max relax på denne frøkna :)
Smil&klem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)