29. mai 2012

Fantastisk pinsehelg

Aktiviteten på denne bloggen er synkron med været - jo finere vær desto mindre er det som skjer, spesielt på interiørfronten. Man vil jo helst være ute :)
Pinsehelga har vært helt fantastisk, jeg håper dette setter standarden for sommeren i Norge 2012!

Eurovision måtte selvfølgelig markeres. Vi var hos ei god venninne, og hun og jeg laget god tapas til gjestene! Når det kommer til resultatet er jeg fullstendig enig i vinneren (flere enn meg som har Euphoria på repeat i hodet?), men at Tooji skulle havne på sisteplass var absolutt ikke fortjent. Jaja, nye muligheter neste år :)


En tur på hytta rakk jeg også, dette er definisjonen på idyll! Med farge i ansiktet, D-vitaminer i kroppen og nylada batterier er det bare å sette i gang med ny (kort) uke! Håper alle har hatt ei like fin pinse som meg!



2 kommentarer:

Ser ut som du har hatt en herlig pinse.
Ble sulten av å se på bildet av tapasbordet.
Og hyttebildet er helt magisk. For et herlig sted.
Herlig pinse har det vært,
selv om vi var så "uheldige" å betale flybilletter til Spania for å få sol og sommer.

Fin kveld til deg!
- AC

Hei søte deg,
jeg ville bare takke for gode ord inne hos meg. Du er nå god da. Takk for at du legger igjen gode ord, som gleder og varmer - du er fabelakig!

Jeg holder med deg i det med å være ute i det fine været. Det tapasbordet så rett og slett yummi ut!

Er så glad du vil følge meg videre :)

Fabelaktig onsdag!
klemklem

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)