13. april 2013

5 om meg

Sterkt inspirert av Fabelaktige Maia har jeg lyst til å dele litt mer av meg selv enn bare interiør og den slags.
Hvem er Ann Merete, liksom!? :) Jeg vet ikke om det er narsissistisk å tro at dere er interessert i det, men selv synes jeg alltid det er fint å bli litt kjent med personen bak putetrekkene og interiør-stæsjet.

So, here we go. Den første (men kanskje ikke siste?) 5 om meg.

Liten Ann Merete

1. Kjærlighet!
Jeg bor sammen med kjæresten min som jeg har vært sammen med i 7,5 år. Han er fra Sørlandet og vi møtte hverandre ute på byen i Oslo (ja, det går faktisk an!) :) Vi bor sammen med to pusekatter, Sofus og Pysen. De er halvsøsken og vel forlikte.

Sofus og Pysen

2. Familie!
Jeg er oppvokst på et småbruk i Lunner på Hadeland. Der hadde vi sauer, okser, høner (og en gang noen ender) og bikkjer, masse plen og et par hundre meter til nærmeste nabo. Med mamma, pappa, storebror og lillebror. Alle sammen er der (eller i omegn) fortsatt (men nå er dyrene som var der før byttet ut med hester og en hund). I tillegg har jeg også fått ei herlig niese som har blitt hele 7 år.
Når jeg reiser hemmat til Hadeland finner jeg virkelig roen.

 Home sweet home

3. Skole og utdannelse! 
På videregående gikk jeg allmenne fag med fordypning i biologi, politisk samfunnskunnskap og engelsk (og tysk til og med 2. klasse). Etter vdg. gikk jeg på Skjeberg folkehøyskole på linja "Sportsjournalistikk og idrett", videre til Høgskolen i Gjøvik og to år med "Data og multimediateknikk" før jeg tok to år på Høgskolen i Oslo med "Bibliotek og informasjonsvitenskap".

Ca. 6 år

4. Jobb!
Jeg har hatt diverse ekstrajobber og deltidsjobber ved siden av studiene. Jeg kan nevne kassadame på bensinstasjon og i butikk, bingovertinne, it-vakt og ekstrahjelp i fagbibliotek. Etter skolegang jobbet jeg 5 år i Startsiden.no.
Nå jobber jeg som trafikk- og markedskonsulent i FINN.no sin anbudstjeneste FINN oppdrag.
(se Linkedin for mer info)

5. Sport!
Idrett har alltid vært gøy og jeg er et konkurransemenneske. Jeg har vært innom ski, håndball og fotball, men nå for tiden går det bare i Sats. Jeg var fotballkeeper i tenårene og prøvde meg på et aldri så lite comeback for noen år siden. Det endte med skadet kne, så da fant jeg ut at det var tryggest å holde seg unna. 

 Liker å være litt mer anonym nå...

Var det noe gøy?
Har leserne mine lyst til å dele noe om seg? :)

//
I'm sharing som personal information about me!
About love, family, education, work and sports.

5 kommentarer:

Hei!

Jeg er på mitt første besøk her inne. Da passet det godt med en hvem er jeg! Ser ut som du gjør mye gøy :)

Ha en fin søndag!

Hyggelig å bli bedre "kjent" med deg :-) morsomt å lese!

Moro og lese litt om den bak kamera og pc skjermen også :D

Ønsker deg en fin ny uke,
Klemmis fra Jatte♥

Kjekt å lese mer om deg! Gøy å bli litt mer kjent med den som skriver bloggen :-) Ser ut som om du kommer fra en skikkelig flott gård, lå så fint til der oppe på en liten høyde.

Ser jeg deg på lørdag, på bloggfesten?

God ny uke!

Gøy å lese om deg og bli litt "kjent" med damen bak bloggen! :)
Ikke dumt å bli inspirert av andre.

Jeg har høydeskrekk og blir helt stivfrossen når jeg ser en edderkopp. Ingen sportsfan, men en skogtur kan gå ann.. ;) Ellers så elsker jeg musikk og lengter alltid tilbake til USA <3
Det var litt om meg!

Ha en fortsatt god uke.
Klem fra Heidi

Legg inn en kommentar

Takk for alle fine kommentarer! :)

På grunn av noe kjedelig spam, har jeg skrudd på ordbekreftelse for en stund. Håper det går greit!:)